ORVOS-ESZTÉTIKAI KEZELÉS

a BIOLIFTING egy finom változásokat előidéző kollagén stimuláción alapuló orvos-esztétikai kezelés, amely

• nem okoz riasztó, mesterkélt hatású változásokat, nem változik meg az arckontúr, azonban természetes, fokozatos javulást eredményez, mivel a kollagén
  • támogatja a bőr természetes regenerációs folyamatait, illetve
  • a hatásmechanizmus nem a feltöltésen, hanem a sejtek revitalizációján, valamint a sejt közötti állomány megtisztításán alapul

A kezelés hatékonyan alkalmazható az arc, nyak, dekoltázs és kézfej bőrének fiatalítására, feszesítésére, illetve a ráncok csökkentésére.

Guna-Biolifting kezelések: -Revitalizáló arckezelések: -Érett bőr revitalizáló kezelése -Vérbő, aknés, zsíros, problémás bőr kezelése -Megereszkedett arcbőr ránctalanítása -Szem alatti terület kezelése

Foltos, vagy diffúz hajhullás esetén hajas fejbőr regenerálására és táplálására.
Hegek esztétikai kezelésére.
Egyéb esztétikai kezelések hatékonyságának fokozására. Toka megemelés, stria kezelés.

A milánói Guna cég terápiás palettájával ötvözi a modern orvoslás legújabb eredményeit a homeopátiás medicina lehetőségeivel. Laboratóriumaiban és a hozzá kapcsolódó milánói egyetemi tanszéken fejlesztették ki a Guna biolifting kezelésekhez használt homeopátiás komplexeket. A készítmények a szervezet saját energiáit és öngyógyító folyamatait felhasználva indítják be a kívánt folyamatot, ezáltal fokozatos javulást eredményezve hosszú távon is jelentkezik a hatásuk. Mindezt az anyagcsere-folyamatok javulásával, a salakanyagok kiválasztásának fokozásával természetes úton érik el.

Gyors eredmény, kockázatmentes, fájdalommentes, egyénre szabott, költségtakarékos. A szervezet önjavító tevékenysége is hozzájárul a hosszú távú pozitív eredmény eléréséhez. Fiatalít, korhatár nélkül, nemtől függetlenül alkalmazható, mellékhatásoktól mentes, helyileg a kezelt területen indít el szöveti regenerációt. A GUNA kezelés esztétikai hatásai mellett mozgásszervi korrekcióra és fájdalomcsillapításra is alkalmas.

MD ORVOSI KOLLAGÉN TERÁPIA

Az MD orvosi kollagén terápia egy olyan injekciós kúra, amely csökkentheti a kopás, gyulladás, túlerőltetés, sportsérülés során fellépő fájdalmas mozgásszervi panaszokat.

Személyre szabható

Célzott segítség a fájdalomra

Egyéb kezelésekkel is kombinálható

Élsportolóknál is alkalmazható

Kezeléseket csak GUNA Biolifting tanfolyamot végzett szakorvos vagy kozmetikus végezhet!

OKSZANA DENTAL 2015. - design: Infosystem CDS